Lugn dag

Arvid har blivit en hejjare på att cykla, och gör de varenda dag till förskolan.
Och de betyder att jag börjar min morgonpromenad i ett rätt högt power walk tempo..=P
Och när jag har lämnat honom så tar jag en promenad på ca 45 min.. i ett beytdligt behagligare tempo föe n höggravid..=P
Så nästan en timmas promenad har jag fått till nu sen jag gick på gravidpenning. Så himla skönt!
Väl hemma bäddade jag ner mej i soffan och sov en timma.. Inte helt tokigt de heller.
Tog lite spatid i badrummet.. Varmt bubbelbad, rakning, ansiktsmask, och snygga naglar..
Käkade lite sen lunch, och nu ska jag strax ge mej ut och hämta hem lill-prins-bus..
Som var betydligt lättare att lämna idag när hans två bästisar kom och mötte upp ute på gården.
Då var de bara en snabb puss o kram, och så sprang dom iväg. Så himla skönt med dom lämningarna.
 
Jaha, får se vad eftermiddagen har att erbjuda.. Hej på er!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0