Jollyroom.se

Asså jag är heeelt såld på jollyroom.se.. skulle kunna sitta där hela dagarna och bara titta på massa fint barnshopping.
Och just för tillfället så går inrednings sidorna varmast..=P
Och dom har ju någonting som heter 7 day deal.. så under en vecka är de kanonrea på vissa saker.. I Love It!!!
Men eftersom vi inte vet om de är en pojke eller flicka denna gång, så blir man lite mer återhållsam med tanke på att man vill inte ha BARA vitt och grått.
Även om de kommer vara basfärgen i bebis rum, men självklart så kommer ju de bli inslag av rosa om de blir en prinsessa, och blått om de kommer en prins.=)
Och av någon anledning så är de lättare att ha lite blå inslag i ett flickrum, än rosa i ett pojkrum...
Blev helt kär i denna vimpel till fönstret.. (eftersom vi har så små fönster, så blir de bara knasigt med gardiner)
hade vi vetat att de var en tjej så hade de inte vart en tvekan att den skulle få hänga i rummet, men blir de en e pojke känns de inte lika självklart..
Denna filt kunde jag inte låta bli.. Fin i vagnen de svala sommarkvällarna..=)
Den fanns även i vit.
Hittade även denna förvaring till Arvids rum, den kunde inte komma lägligare eftersom hans smålego för tillfället är ett problem..=P
Har dock inte bestämt mej för den än, eftersom jag tyckte att den var lite i minsta laget.. 25*25*18..
De lär ju bli fler lego inköp..=P
 
 
Arvid fick för sig att han ville bada såhär mitt på dagen, så.. varför inte, Tobbe är iväg och handlar golv, och jag kan väl lika gärna sitta på golvet i badrummet och blogga..=P
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0