God morgon Söndag

I Fredags jobbade jag min sista dag på väldigt länge.
De var med blandade känslor jag klev ut från jobbet efter lunchen.
Men nu är de så hysteriskt skönt att veta att jag är ledig i morgon och bara kan ta de lugnt.
Vi får se om Arvid blir hemma imorgon, han hostar som bara den. 😦 
Ska o andra sidan inte säga så mycket, han har hållit sig frisk över två månader, vilket är grymt skönt.
Igår så hade jag någon form stämning. 
Jag har nig torkat och dammat på var enda ställe som går att damma.
Så idag blir de att fortsätta på övervåningen.
De brukar inte ta så lång tid, de är ju fremst köket, tvättstugan och badrummet som är jobbigast. 
Så igår när vi hade käkat och jag skulle skura av de sista för igår så passade Tobbe och Arvid på att gå ut i skogen och leka. ☺
Dom var inte inne förens efter sju. Mysigt!
En sväng mellan städning och handling så passade ja o Arvid på att bygga lite lego, när han kom på att han måste ha en Lego drake, och var inte alls nöjd med mina byggförsök..
Så vi tömde hans spargris och åkte till Maxi, och jodå.. Han hittade den han skulle ha.
De tog nästan 40 minuter att bygga ihop den.. 😛  (för mej) 
Men sen var leken i full gång. ☺
 
Idag blir de en lugn Söndagsmorgon,  innan Tobbe drar till gymmet.
Sen blir de nog en liten shoppingrunda.
 Hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0