Go kväll i stugorna

Lämnade Arvid på föris, och sen åkte ja vidare till tandläkaren.
Har vart lite små nervig för detta besök..
Dels för att ja är så hysteriskt noga med mina tänder, dels för att ja kräktes så mycket i början av graviditeten, och dels för att jag fick ett hål när ja väntade Arvid för att emaljen försvagas oftast när man är gravid.
Men mina tänder var på topp, inga spår av hängande över toan, och inge tandborstslarv. 👍
Dock tyckte hon att ja kanske borstade lite för hårt, och så diskuterade vi hur ofta man bör byta tandborste,  till Arvid byter vi var annan vecka, men ja är betydligt dåligare på de.. en gång i månaden kanske, får bli bättre på de.. varannan till var tredje vecka är att rekommendera. 
Vaknade en liten snabbis av att ja hörde Tobbe pyssla i badrummet, men ja ville inte ens titta hur tidigt klockan var, han blev upplockad av en jobbarkompis för en liten tur till Malmö, så ja o Arvid har haft hela em o kväller tillsammans.
Men nu ligger han sussar och jag har hela soffan o tv.n för mej själv.
Vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0