Ingen rast och ingen ro!!

Checkade in på gymmet kvart över 8 imorse, de va så skönt, inte en kotte där och så himla svalt. Tummen upp!
Sen blev de ett besök på Maxi för att handla lite smått o gott som behövs för morgondagen.
Har packat klart och städat av lite här hemma.
 
Mötte upp mamma, Elin och Arvid på Tuna Park för en lunch.
De var sååå skönt att gå där inne, svalt!!
Shoppade lite sommarkläder till den lilla, jag bytte ett linne, och så varsitt par skor till mej och Arvid.
Jag var även inne på LYKO och fick hjälp med gårdagens katastrof färgning i håret. =P
De där med att en gång färgade så rött som jag gjorde.. ja de är skiiiitsnyggt när man underhåller de, men bestämmer man sig för att byta så är de lättare sagt en gjort.
Men jag fick experthjälp, och de blev skitbra.
 
Arvid somnade innan vi ens hann ut från parkeringen och fick sova på ett tag.
De tar på de små i värmen.
Så jag passade på att ligga i solstolen och koppla av lite.
 
Arvid är nattad, typ sådär 18 gånger nu.. De är sååå varmt på övervåningen att man smäller av..
 
Måste ju bara visa min snygga tjocktröja jag beställde förra veckan.=)
I love!!!!!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0