Måndag.. eller vafan.. de är ju Tisdag..

Den känslan är ju riktigt skön.
Fast hade de vart som "vanligt" så hade jag vart hemma för länge sen..
men från första April så gick jag upp och jobbade på heltid.
Vilket skämt..=P
Men men så blev de..
Och ja lovar att de bara kommer vara tillfälligt.
Tanken är väl att någon gång ska Arvid få ett syskon, och för att jag ska få någon inkomst när jag är mammaledig nästa gång så måste jag ha jobbat minst 8 månader.. Därför!
Men sen tänkt ja inte jobba en dag heltid de kan ja lova..=P
De är fan så mycket mer värt att vara hemma med sitt barn än att få ut de där extra 1000-lapparna..
 
Idag fyller min lilla plutt till lillasyster 15 år..=)=)
Stora, fina tjejen!!
Jobbar en timma till, och sen ska ja hem och bara mysa med lill-prins-bus..
Tobbe jobbar sent ikväll, så vi får ha lite kvalitétstid Liten och jag.=) <3
 
Bläää.. de fanns visst någon kaka i fikarummet.. som ja såklart var tvungen att pröva..
Uhhuuu jisses va den sitter i halsen just nu.. Spyfärdig.. va var de för påhitt asså.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0