Fast man är liten, är man minst lika viktig..

 
En helt lagom chill Lördag, redan efter frukost så sprang jag bort till Ica för att handla hem lite som behövdes till dagens lunch som vi skulle dela med Charlie, Heidi o My, redan kl. 11 knackade dom på dörren.
Mysigt att sitta o snacka massa skit tillsammans med dom ett tag.
 
Så fort dom hade åkt, bytte jag om, och störtade ner till gymmet.
Ett grymt skönt pass blev de 70 min. på löpbandet och sen att mag-rygg pass. *gillas*
Väl tillbaka till bilen inser jag att de här kommer fan aldrig gå att komma ut från min parkering.
(Brukar ställa mig på Strömsholmens grusplan) och där gäller djungels lag lite.. vissa ställer sig där de finns lite ledig plats.
Börjar lite snyggt att känna av, och konstaterar att jag har väl ca 3 decimeter att jobba på..=/
Till min glädje kommer de då en man som tänkte ta min plats efter mig, men som blev tvungen att agera backhjälp..
Efter väldigt mycket fram o tillbaka körning så tackade jag mannen av hela mitt hjärta, och åkte därifrån med ett värkande vänsterben som hade fått kopplat en hel del..
 
När jag kom hem var mamma och Elin hemma och underhöll Tobbe och Arvid, dom hade vart på en liten shoppingrunda, och hade med sig en liten present till oss.
En så himla gullig ram.
Måste hitta något riktigt fint kort, helst sätta in ett i samma stil som bilden som sitter.
 
Nu på kvällen var vi nog nära att dö lite både jag o Tobbe, Tobbe av trötthet efter natten inte-sova-ett-dugg, o de tackar vi vår kära son för, och jag av någon form av tristess.. och trötthet.. Bhhhhaaaaaaa!!!
Den enda som inte var speciellt trött var Arvid, som sov halva eftermiddagen.
Så de blev visst lite mellon för hans del, innan Tobbe tog sig an honom..
 
Tack för denna Lördag!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0