Helgen kom o gick!!

Jo, men lite så känns de.
Igår.. kalas, fira mamma.. Idag kalas.. de skulle ha vart två idag.. men ena kalasbarnet blev magsjuk.
Så vi firar de lite äldra kalasbarnet bara.. Min farfar bir 85 år.
Så ja.. de är väl den aktiviteten vi har framför oss idag.
 
Tobbe åkte precis till gymmet, o ja har dragit ett varv med snabeldragen.
Arvid har somnat en stund så ja ska väl släpa fram mina hantlar o pilatesbollen. Min kropp skriker träning idag oxå känner ja..
Kommer inte hinna dit idag, o så passar ja ju på, på måndagar när Tobbe är hemma.
o var ju nere igår o körde.. 25 min cross, 20 pw på löpband o rygg- arm pass..
 
HejHopp!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0