20 grader ute..

Känns helt okey, vi sitter o mumsar frukost nu o sen blir de nog en liten morgonpromenad.
Kanske hoppa in på ICA och handla hem någe gott, Frida o hennes lilla famillj tittar in om ett tag.
Ska bli supermysigt att träffas var väl över 400 år sen sist. Om inte mer..=P
Kul att få träffa lilla Ludvig oxå.
 
Tisdag o de betyder vägning nu för tiden.. -1 kg fick de bli.
Hade nog blivit besviken om de var mindre, men o andra sidan blev de ju en del kalorier i helgen, så jag får nog vara nöjd med de kilot.
Ska ner idag efter middagen, har tänkt lägga om mina träningstider lite, och åka ner lite senare.
Eftersom ja ändå kommer hem runt halv 7, o då ska dom sitta o vänta för att vi ska äta tillsammans. (Tycker de är viktigt att äta ihop med familjen så mycket de går)
O då har Arvid hunnit blivit grinig o hungrig hundra gånger.
Så då är de bättre att vi i lugn o ro äter o sen åker ja ner.
Tror de kan bli perfekt.
Har även snackat med min PT.. ;) haha (Tobbe såklart) om att lägga om mina styrkeövningar lite.
Så idag tänkte ja köra mage o bröst...
 
Nä, men ta hand om varandra så hörs vi!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0