Kom iform efter graviditeten!!

Man är ju lite trög ibland igentligen..
Kikade runt lite på Mammasidan och Familjeliv, om hur folk har kommit iform efter sina graviditerer.
Och då stod de att 20% kommer aldrig i sina gamla jeans något mer.. (Någonting som är mitt stora mål till våren/sommaren)
Men då hakade jag upp mej på att hela 20% inne kan.. istället för att 80% (som är en betydligt mycket högre chans)
som faktist kommer tillbaka till sin form.. haha!! fan va trög man är igentligen..
 
Idag då?
Tänkte bara vara hemma o fixa lite idag.. skulle behöva tvätta några maskiner, o köra en disk.
Annars så tror ja att vi är i rätt fas på schemat med flytt o allt..
Så skönt att vi har så mycket folk som vill hjälpa till o flytta med oss på lördag oxå, igår ringde lite folk o erbjöd sig självmant.. o de är ju helt underbart va söta folk är.
Skönt med "mycket" folk, då kommer vi ju bli rätt fort klara.
 
Nä, men ta tag i någe nu då kanske!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstår vad du menar. Har neutrala kläder med. Man får väl sälja eller spara de andra kläderna om det skulle råka vara ett annat kön ;-)

Jag kommer få göra mer än rutinultraljud, gissar jag. Säkert ett tillväxtultraljud senare i grav, och då lär man ju se en gång till.

Kram!

2012-11-12 @ 09:57:40
URL: http://aprilbaby.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0