Oj, vad helgen gick fort!!

De sa bara swich..;P
Ja vad hände då?
I Fredags så hämtade jag Elin, för hon ville sova hos oss.. så vi tog de bara lugnt.
I lördags så passade ja o Elin på att fixa lite ärenden, eftersom att Tobbe hjälpte sin borsa att flytta.
Senare gick vi ut o käkade o hade allmänt trevligt tillsammans hela flytt gänget.. Vilken tur att jag fick vara med.. även om jag inte hjälpte till någe..;P haha!

Igår så tog ja de lugnt allafall.. typ kolla film halva dagen.. fast de var så fint väder.. ;P TRÖTT!!!
Senare hade jag visning, och efter de så blev de middag hemma hos mamma tillsammans med mormor..
Så, ja! Nog har vi haft att göra alltid.. även denna helg..

skönt att de är kort vecka denna vecka allafall.. =D Ledig på Fredag!
o de kommer bli en sådan social vecka har ja på känn..
Efter jobbet idag så ska jag till Jenny, var typ 100 år sen vi träffades.. kan tänka mig att munnarna kommer gå i ett..;P

Nä, men jobba lite då..!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0