Varför tar allting slut samtidigt?

Fattar inte varför allt tar slut samtidigt här hemma..

•Mascaran Slut
•Shampoo/Balsam Slut
•Inpackning Slut
•Ögonbrynspenna Slut
•Bommulspads Slut
•Värmeskydd Snart slut

Fattar inte hur de blir så.. Så de är bara att ta fram stora plånboken, fick lön idag.. har 4 000 kvar..;) den ni..
haha skoja bara, har sparat undan 8 tusen.. För har ja alla pengar på kortet i plånboken, så går ja ju bara o shoppar upp skiten.. Inte okey.
Så på så vis har ja full koll på mina pengar.. o fyra tusen lär man väl klara sig på. ;D

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahah jaa, det blir alltid så hemma hos mig med! Allt tar slut samtidigt och när man minst behöver att det ska ta slut!



Jag gör samma med mina pengar, för över dom så att man inte kan komma åt allt :)

2011-03-25 @ 14:36:32
URL: http://runbitchrun.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0