Fortfarande 20e Juni..

Vilken mysig dag de har vart..
Umgås med de som betyder mest, är väl helt underbart.
Vi mumsade till de med taco.
och pappa tittade förbi.



                                   ♥Mina fina flickor♥

Åsa kontrolerar, så inte Märta tar för mkt sås..;) hahaha!!


Min goda efterrätt... ananas, mango, jordgubbar, nektarin, kiwi och banan...
Men riven mörk och vit choklad.. o så in i ugnen...
och så serverade ja kesella vanilj till... Så klart i min söta lilla.. ja va de nu ska kallas.. =D



Innan mina små gäster kom, så kollade ja på några avsnitt på Solsidan..=D hahaha
ja sitter hemma själv o skrattar högt.. Så jävla kul. haha

Ja o nu blir de lite chill framför datorn..
Tacka lite folk på FB.
Sen blir de o kika lite på Falk..

Föresten.. Kolla in min fina tröja ja fick av Märta idag..=P
kan väl inte stämma bättre på mej än så... haha


Fick även ett fat, med ljusdecoration, glitter, fin sand, blommor och rosa..;D av finaste Såsa..

Nä.. nog mä smörandet..;D haha
Hörs imorgon!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0