7 April -Grattis lilla snuffsan!

Min lilla Elin fyller 11 år idag, stora tjejen. ♥
De är inte klokt vad tiden går.
Satt igår mä Märta, (som tar studenten i juni) och diskuterade min student, o fan de är ju 5 år sen. =/
Tiden går.
Skit sammma, Elin var de.
Hon ringde mej här om dagen och bad mig göra mina supergoda muffins, som ja bjöd på när Tobbe fyllde.
Så ja tänkte göra några superfina cupcakes och bjuda på.

På Lördagen så ska hon ha kalas för sina kompisar, och på Söndag ska vi med familjen fira henne.
Vore kul o lära sig göra dessa fina mä klasyr på.

I mitt huvud så kommer dom bli sååå grymt fina, haha men ni vet ju hur de är..
När ja stor där mä muffins smet och bulldeg i hela köket, så är de inte så jävla kul. =D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0