Dagens Bästa -Vänner har alltid tid för varandra

Varje morgon får ja alltid små springa sista biten till jobbet.. jag går alltid fem minuter för sent.
Och rätt som de är.. så träffar jag Åsa, som är på väg åt motsatt håll, till sitt jobb.
Precis lika stressad som jag..
Hennes komentar... -Ja men de är lugnt, min buss går om 10 min..
haha
Då brukar ja säga.. -Ja.. jag börjar ju inte förens om 5 min..
haha.. men ändå så har vi tid att stå o snacka/garva några minuter innan vi går åt varsitt håll...
♥De är vänskap♥ haha!!


Fan va jobbit de var o jobba idag, kul o komma tebax o träffa alla.. men tidsskillnaden är jobbig att få ur kroppen..
vaknade kl 5 imorse o var as pigg.. och så på em höll ja på att dö.. typ 1000 gånger..

Jaja man är snart i cirkeln o vandrar igen!!!!

Puss o Kram


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0