13 December - Lucia

Jag minns en Lucia speciellt mkt när jag var liten, jag fick frukost på sängen av pappa..
Frukost..macker o sånt.. varm choklad och en glaserad pepparkaka..Tänk att man får äta pepparkaka till frukost=) ja tänker på de nästan varje lucias.
Sen satt vi o tittade på lucia konserten på tv.. tills de var dax att åka till dagis/fritids..
(Har för mig att dom började sjunga redan kl 06.00 då)
Blev lite besviken att de inte var föräns kl 7, så ja inte hinner se de.. kanske kan ta in tv.n på jobbet.. haha
ja får väl hålla mej till ett luciatåg.. mä blyga barn, och där de är personalen som sjunger. men mne de är ju oxå ett tåg...
"Bravo.. Bravo... Personalen.. Bravo"


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0