😑

KĂ€nner mej lite som emoijin.. Jaja, Elsa Ă€r betydligt, betydligt bĂ€ttre idag. Men fortfarande ganska trött. Jaja, hon fĂ„r iallafall va hemma veckan ut. Sen fĂ„r vĂ€l ja o Tobbe slĂ„ss om Fredagen. đŸ€š Jag passade pĂ„ att Ă€ndra om lite i lekrummet. O tĂ€nk va sĂ„ smĂ„ saker kan göra sĂ„ mycket. O Elsa sĂ„ flera gĂ„nger.. "Ă…Ă„ vad fint, jag Ă€lskar mitt rum" Haha.. Gulliga ungen. O halv sju frĂ„gade Arvid första gĂ„ngen nĂ€r mormor skulle komma o hĂ€mta honom. Hade veckan varit som vi hade planerat sĂ„ skulle Arvid ha lite sportlov tillsammans med mamma och Elin, Onsdag till Fredag. Jaja.. NĂ€r Tobbe kom hem sĂ„ kĂ€kade vi lite, och sen Ă„kte jag o mötte upp Johanna för en fika pĂ„ Tuna. SĂ„ mysigt.

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0