🌟

Var o trĂ€nade imorse. O VARJE gĂ„ng slĂ„s ja över hur man tĂ€nker om sig sjĂ€lv, Hur mycket ja bryr mej om hur ja ser ut. Vad man har för kroppshĂ„llning beroende pĂ„ med vilka ögon man ser sig skĂ€lv med. Att EN blick frĂ„n nĂ„gon annan kan antingen förstöra eller Förhöjda hela passet, att de för mej Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt viktigt Hur jag ser ut. Ibland brukar ja stanna upp o tĂ€nka... VARFÖR trĂ€nar jag egentligen??? Jo, BARA för att vara snygg.. Inte för att hĂ„lla, eller orka, eller vara pigg.. Utan bara för att ja oxĂ„ vill vara snyggast. Jag kan störa mej pĂ„ saker pĂ„ min kropp som andra inte ens vet finns. Bara för att ja vissa kvĂ€llar kan skrolla flera mil pĂ„ fitnesskonton pĂ„ Insta. Jaja, Var bara tvungen!
Gick för övrigt bra, sĂ„g mej sjĂ€lv med mina snĂ€lla ögon!! Körde ben o magen.. O de Ă€r ju alltid kul.. đŸ’Ș🖒 Störtade hem, och sprang ikapp Jossan som var vid Slagstaskolan. De var barnloppis. Jag som inte ens viste att de var hittade lite grann iallafall. BĂ€sta köpet var nog en Po.p skaljacka och en stor schlaish dinosaurier Till Arvid. Hem o kĂ€ka lite o duscha, innan vi Ă„kte pĂ„ kalas hos Barnens Kusiner. De bjöds pĂ„ lunch o fika. Elsa hittade en brandbil som kunde Ă„ka o lĂ„ta o allt va de var.. O den va ju de bĂ€sta hon sĂ€tt tror ja.. De slutade med att jag slĂ€pade ut en gallskrikande unge i bilen. Med inga skor o grejer som flög.. AssĂ„ fyfan för denna unges temperament... Sen hade vi vĂ€l en 8 konflikter till innan hon somnade. O nĂ€r hon sov, O Arvid var nattad sĂ„ var ja tvungen att sĂ€tta Men o grina i soffan lite. Trött pĂ„ alla hennes hyss o pĂ„hitt, O sen Ă€r hon ju sĂ„ fruktansvĂ€rt snĂ€ll o glad. O sĂ„ fĂ„r ja dĂ„ligt samvete, för ja inte tycker att ja hinner med Arvid för att hon tar all tid. O de enda han ville ikvĂ€ll var att vi skulle mysa i soffan o leka Med hans nya dino. 🙈😓😒😒 Jaja, kĂ€nslorna bara sprutar i vĂ„r familj idag.. 😉😂 Puss pĂ„ er!!

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0