🩄

GokvÀller! Trött o seg.. Har inte vart pÄ gymmet pÄ lÀnge. KÀnner efter lite för mycket. De blir lÀtt lite tungt dÄ. Men just nu jobbar ja stenhÄrt med mej sjÀlv. Försöker bli lite snÀllare mot mej sjÀlv. Vad Àr egentligen viktigt, Vad Àr viktigt just nu? Vad kan man rÀkna med att man ska prestera och orka nÀr man Àr i just denna hÀr tiden i ens liv. Hittade en fantastiskt rolig bok. Som ja gav mej sjÀlv i Alla HjÀrtans Dags present.
52 listor för ett lyckligare liv! Skulle absolut INTE sĂ€ga att jag Ă€r olycklig nĂ„gonstans i mitt liv. Snarare tvĂ€rt om. Ja Ă€lskar mitt liv. ❀ Men ja tror nog alla hamnar i en sĂ„n hĂ€r liten "livskris light" DĂ„ tror ja att de Ă€r optimalt att skriva ner o rada upp. đŸ’Ș✌ SĂ„ ja tror att de kommer bli sĂ„ bra sĂ„. Och sĂ„ ska ja jobba stenhĂ„rt med att mina barn kan sjĂ€lv. Jag gör inte dom en tjĂ€nst att hjĂ€lpa o serva hela tiden. 🙈🙉🙊 Nu ligger vi i soffan o lyssnar pĂ„ tvĂ„ husteridkt hostande barn pĂ„ övervĂ„ningen. 😕

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0