Söndag

Vaknade inatt av att Arvid grät. Gick upp till honom o han höll typ på att koka bort. Han var så varm. 🤒😷 då i med Alvedon o så låg vi o trängdes I vår säng. Och imorse hade han nästan 40 i feber. 🙈 Så han har haft en innedag i soffan. På eftermiddagen kom mamma o Kalle förbi o passade barnen, så ja o Tobbe kunde åka ner o träna tillsammans. Vi körde ben.. Jag är sjuuukt stark i benen, synd bara att mitt knä ska förstöra. Gick ju bra egentligen. Bara jag som måste ändra mitt tankesätt. 😕😪 Vi hade en mysig kväll o Elsa somnade utan några protester alls idag. Eller så kanske de är VI som lärt oss hantera hennes kvällar Just nu. 👏👏

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0