🌞😉 7 April

Vilken dag! Ja Ă„kte ner till gymmet strax innan 10. Blev 60 min. ren Cardio. O strax efter de gick Tobbe ut med barnen. NĂ€r ja var klar sĂ„ Ă„kte ja hem o mötte upp alla barn ute. SĂ„ skönt för alla. Tog en snabb dusch o kĂ€ka lite, och fick in en gallskrikande liten tjej. Jag hade bokat klipptid för henne, sĂ„ mitt mĂ„l var att ha en sĂ„ Glad o nöjd tjej med mej som helst. Men nu fick vi bryta henne frĂ„n de hon Ă€lskar mest av allt. Vara ute o leka med grannarnas lilla bil. Men de gick ganska smidigt. Muta, muta, muta.. 🙈 Hahaha.. Vinner inte priset för Ă„rets förĂ€lder.. Hahaha.. En skĂ„l chips i bilen sĂ„ kom vi ner till stan. Ner, parker.. Sena sĂ„klart, klev in pĂ„ salongen prick 12. ✌ DĂ€r inser min smarta Lilla tjej att hon ska behöva sitta i en stol, I mitt knĂ€, o nĂ„gon ska stĂ„ o hĂ„lla pĂ„ med hennes hĂ„r. Tjejen som klippte henne fattade poĂ€ngen pĂ„ en gĂ„ng. O pĂ„... Ja lovar.. 3-4 minuter var hon klar. All heder till dessa frisörer pĂ„ Frisörcenter. Som klipper en gallskrikande unge som viftar med huvudet och sitter i mitt knĂ€. O sĂ„fort hon var klar sĂ„ satt Elsa bara o pratade med frisören Och alla hon möter.. Att hon blivit sĂ„ fin i hĂ„ret. Hahaha. NĂ€r vi kom hem sprang vi in till Jossan o Björn igen. Vi grillade korv, o hade de bara sĂ„ mysigt.
VĂ„ra barn Ă€r som vandrande Polarn och pyret skylt dockor. Arvid Ă€r sĂ„ nöjd att bara hĂ€nga hemma pĂ„ gatan. Dom springer mellan vĂ„r baksida o deras, cyklar lite pĂ„ gatan utanför och leker i "Gretas Lekpark". Björn har flirtat in sej hos Elsa, sĂ„ efter lite fika o sĂ„, sĂ€tt hon i hans knĂ€ o sov. Hahaha.. Roliga unge. 17.30 bar vi in varsina gallskrikande smĂ„kottar. Dessa dagar vill man ha varje dag! Just nu ligger vi i soffan o kollar pĂ„ Drottninggatan 14.53 SĂ„ himla gripande. Idag fyller Ă€ven vĂ€rldens bĂ€sta lillasyster 18 Ă„r! Grattis Ă€lskade Elin pĂ„ stora dagen. ❀

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0