Jobbat! O så åkte ja o hämtade hem kottarna. O dom var då himla trött, Och allt var en kamp. Men jag bestämde att jag ska hålla o vara bäst. O ja va de, jag är så bäst! Vi lekte, Arvid gjorde de han helst gör, kolla Youtube. O så gosade vi i gårdagens inpullsköp.. Jag inpullsköppte en Saccosäck med barnkanalen.
När Tobbe kom hem kastade jag i mej mat. Och cyklade bort till till Barnens förskola för föräldrarmöte. Och jag är så sjukt tacksam för att vi har barnen på den förskolan. De va ett toppenföräldrarmöte. O ja fick kämpa för att hålla tårarna borta ibland. Fina, fina ungar! O fina vuxna, Som är där, Och hjälper och vägleder och Stöttar våra barn, när vi inte kan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0