Pms-tant

✌ Orka med mej själv... Har vart en bra dag förövrigt. Sovmorgon till kvart över sju. Ja.. Efter Elsas halv 5 och 5 mornar.. så är kvart över 7 sovmorgon. Och till råge på allt så känner man sig rätt utvilad. Haha.. Fan. Vi travade ut i solen rätt tidigt, och de gjorde vi nog rätt i.. För eftermiddagen ville man ju allt annat än vara ute i. De fick bli en liten lekparks-safari med Arvid som vägvisare, Elsa började redan vid 8 o kom med sina skor, och går till ytterdörren. Lilla hjärtat hon älskar att vara ute.
Plättar var de beställt till lunch. Och med lunch i magarna så hjälper vi åt att städa, bädda rent i alla sängar och tvätta. 😊 Dock åt Elsa upp sin tvättlapp. Men Arvid är så duktig att dammtorka, o plocka.. Sen mitt i allt så kan han fastna i någon lek i sitt rum. Så man får vara nöjd med de lilla. Ett pass på gymmet.. Eller pass och pass.. ja var där iallafall.. Så kändes de. 15 min på löpande... 10 min cross.. 5 min trappmaskin.. Och sen blev de lite mage.. innan ja packade ihop och drog hemlige. Kändes varken bra i kropp eller knopp. Har nog en förkylning som ligger och gror i kroppen. Som övriga familjen. Och såfort ja har såna här svackor så kommer alla hjärnspöken.. Tufft!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0