I'am The fucking queen of everything

Asså kungligt!!
-10 kg på vågen sen midsommar..
De handlar om att Tro på sig själv.. De är ju bara JAG som kan göra jobbet, ät rätt... kosten är viktig.. Och ät såklart orätt.. Men de får inte lixom ta över. Jag har Lördagen som "ätardag" men inte trycker allt förde.
Mortion!! 
Hitta någonting som man brinner för.
När man gör någonting man tycker är kul så är de ju betydligt lättare.
Träning för mej är inte någonting som ja "tvingar" mej till..
De har blivit min livsstil, min vardag, vår livsstil, vår vardag. De är betydligt roligare och lättare när man har gemensamma intressen,man kan prata träning och båda förstår. 
Och ja ÄLSKAR att åka ner till gymmet, o när ja är klar längre ja till nästa pass.. De är nog en av anledningarna till att de går bra.
Man lyckas alltid med saker man gillar, och brinner för.
Sen kan ja väl känna att mina cardiopass inte står överst på topplistan.
Tycker de är betydligt roligare att lyfta tungt.
Min kropp svarar otroligt bra på de.
Men ska man gå ner i vikt så behövs ju en hög förbränning, och de är ju lättast att få de med att stå o nöta på konditionsmaskinerna.
Är inte klar men min viktresa än.. Har några kg kvar..
Sen är de dags att lägga om pass och kost..
Men de är ett annat kapitel.. de tar vi då.
Måste ändå få berömma mej själv.. Jag är grym.. Med tanke på förutsättningarna med en bebis hemma, och kanske inte helt optimalt med sömn!!
Heja Mej!!
 
Var en sväng till Rusta idag, köpte ett ljusnät till vår fina, runda buske på framsidan.
De blev toppenmysigt!
Och så hoppade ja in på ReTuna, skulle vilja göra om lite i Arvids rum.
Men hittade inte de ja skulle ha.
Ska till Ikea på lördag, kanske kan hitta någe där. ☺
När j kom hem så var mamma här, så hon hängde med oss hela eftermiddagen.
Toppen mysigt!
Nu kollar vi på Så mycket bättre! 
Hörs!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0