Tisdag hela dagen

Lämnade Arvid på föris och tog en promenad..
Lite stolt blir jag väl endå när jag med höggravida mage knatar om en träningsklädd tjej som var ute på sin morgonpormenad..=P
Hem och ta de lugnt en liten stund innan jag åkte en vända till Babyproffsen en snabbis för att kolla in en nattlampa till Bebis.
De slog mej igår att de var inte ett dugg kul att behöva mata bebisArvid mitt i natten med starkaste sänglampan tänd, och en total katastrof att försöka blanda välling i mörkret.. (Hade oftast en termos på sängbordet med varmt vatten för att slippa springa ner o värma vatten med en skrikade bebis i sovrummet.. Allt för att minimera stress..)
Och så fick vi en liten nattlampa av mamma, en som man kunde hänga på sängkanten.
Som var heeeeelt underbart välbehövd.
Så nu har jag letat efter den igår och idag utan några resultat.. Tror ja minns att den gick sönder efter att Arvid blev större och den åkte i golvet några gånger.
Och självklart så hittade jag en på Jollyrooms 7 day deal..=P halva priset på den mot Babyproffsen..=)
Hade nog velat haft en grå elefant, men lilla råttan var söt den med..
 
Pappa kom över på lunchen med lite mat..=P Så himla gulligt, han tyckte att de blir vädigt mycket "morfar-Arvid tid" när han är här och lunchar med oss, och väldigt lite "Pappa-Sandra tid"..
Och så hade han med sig vår sommarpresent..=) han är bäst.. Årskort för hela familjen till Parken Zoo..
Vi kommer nog missbruka dom denna sommar eftersom vi inte har några större planer.
 
Arvid har precis somnat i soffan.. när vi kom hem från föris så fick han ett totalt 3-års släpp... mest av trötthet..
Skrek o grinade för allt..
Så lite mellis i magen så somnade han på en gång..=P
Jaja.. han får sova en liten stund.
Brukar kunna bli halvbra ikväll.. men o andra sidan börjar han kl 9 imorgon.
Så ingen större katastrof.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0