Mors dag!

Ja.. jag vet.. de har gått några dagar..
Och bebis är kvar på insidan.. 😨
 Jaja..
Till nästa helg har vi sagt.. 😛 
Mors dag idag..
Vissa tycker att de är överskattat och onödigt, jag är uppvuxen med att fira även "små dagar" så för mej är de bara fint att man vill ge lite extra kärlek till någon som man tycker om. ❤
Tobbe och Arvid bjöd mej på de bästa som finns.. hotellfrukost på Elit.. och så passade vi på att bjuda med mamma oxå.
Lyx att få äta precis vad man vill.. 😛 Arvid började med en bulle och jag käkade Nutella..
Man får!
Sen fick Arvid sin egna lilla idé och frågade mormorn om han fick följa med till mormors hus.. 😛 
Klart inte mormor säger nej..
Så dom åkte hem till Skogstorp, Tobbe åkte till gymmet och jag låg i soffan..
Vi passade på att handla hem lite mat, och så åkte vi och shoppade några tomatplantor.
När plantorna var satta, och maten var inpackad så åkte vi ut till Skogstorp, beställde pizza och hade de allmänt trevligt tillsammans.
 
Nu ligger Arvid och sover, blev kanske lite sent.. men, men.. snart har vi sommarlov.. så fort lillebror eller lillesyster behagar sig ut så ska Arvid och Tobbe få vara långledigt... ska bli så mysigt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0