Gårdagen var vidrig..

Började gårdagen som vanligt med nästan en timmas promenad i värmen, på morgonen går de riktigt bra att köra lite med kroppen.
Men när jag kom hem så syntes knappt mina tår, och anklarna var väl lika tjocka som vaderna.. och i mitt fall är de inte bra..=P
Jag var så sjukt svullen om händer och fötter så de nästan gjorde ont.=/
Slängde mej i solen, med fötterna i högläge och där låg jag och klunkade massa vatten.
men tror inte kroppen tyckte de var jättekul i värmen..
Hämtade hem Arvid lite tidigare, fick för mej att han gick där på förskolegården och svettades ihjäl, så jag tyckte han skulle ha de bättre i skuggen på vår altan i sin pool.
Och jo då, de gick ingen nöd på honom inte, även om han vill att man är med, man ska hjälpa till, och de ska fixas och donas.
Så ävne om han är världens snällasts och fogligaste unge, så är de ändå jobb.
Tobbe kom hem och vi fixade lite mat ihop innan mamma kom över lite senare och tog kvällen, så vi kunde åka till Ica Maxi och handla till Solstrålen.
Och där någonstans bland frysdiskarna trodde jag för ett tag att ungen hade bestämmt sig för att komma.
Inge för att ja hade massa värkar, utan för att de bara gjorde ont, och tröck, och lixom isade i hela.. ja ni fattar.
Så sjukt, och ja brukar kunna få så på kvällarna, men de går oftast lika fort över.. men nu höll de i sig nästan en timma.
Och man blir helt slut efteråt..
Onödigt att pressa kroppen så hårt, så idag har de inte blivit många knop.
Lämnade Arvid på föris.. Med bil..=P Men åkte direkt och handlade lite och lämnade tillbaka en tröja.
Sen har jag legat i min baden-baden på altanen, i skuggan, med fötterna i högläge i förebyggande..=P (De är tillomed så att ådrerna på händerna är synliga idag..=P Bra dag!)
och där har ja legat i stort sätt hela dagen.
Så förhoppningsvis kommer kroppen må betydligt bättre idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0