23 Mars

 Onsdagar är alltid jobbigt tidiga..
Jag öppnar på jobbet, och de kommer jag absolut INTE sakna, att stå på jobbat strax efter sex. =S
Men, men..
De var Påskfest på Arvids föris idag, och han hade bestämt sig för att vara prinsessa..=)
Mamman blev lite smått hysterisk igår kväll när jag konstaterade att ungen INTE skulle vara någe annat, och att vi inte hade någon form av prinsesskläder alls..
Så klockan var närmare sju när jag travade in på Tuna Park för att leta efter någonting som skulle kunna passa min lilla killes prinsessplanering.. han hade talat om klart och tydligt att den skulle vara röd och låg till fötterna, med en röd ros och vit....... Tack kära lilla du!!!
hittade inte ett skit av de kan ville ha.. men han var nöjd med de jag kom hem med.. (Dock fick han se de imorse, eftersom han sov när jag kom tillbaka hem.)
 
Efter jobbet idag så åkte jag och hämtade Arvid och vi åkte hem till min kusin Isabella och hennes Sid.
Så himla mysigt att träffa dom, och klockan gick nästan för fort.
Bara dumt att inte träffas när vi bor så himla nära.
Mer sånt lovade vi varandra. =)
 
Arvid sitter och spelar Babblarna, och jag sitter o väntar på att Märta ska ringa upp efter lite omplanering i Fredag-kvällens planeringar.
Men för övrigt så tra vi nog kväll nu, han så sjukt mycket sammandragningar så soffan nästa..
Hej!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0