Noll koll vad de är för dag

De är ju inte sunt att vara så dagförvirrad.. 😛 
Kanske blir lättare när Tobbe börjar jobba nästa vecka.
Även om jag skulle vilja att han var hemma en månad till...
 
Arvid sov ju hos mamma till igår, så ja och Tobbe tog de grymt lugnt.
 En promenad o h sen slängde vi oss i varsin solstol medans Elsa sov.
Märta kom över på en liten snabbvisit..
Vi åkte tillsammans ut och hämtade hem Arvid, och jag hade handlat biobiljetter till honom och mej..
Vi såg Ice Age..
Toppenmysigt bara han och jag!
Blev ett sent besök på gymmet..
Jag var istortsätt ensam hela passet.. 😛 
Nästan lite kusligt att gå runt på ett gigantiskt gym helt själv..
Idag blir de en lugn dag, städas och sen behövs de handlas hem lite mat.
Ja de är väl så långt vi har planerat idag..
Kan va skönt de med.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0