Två barn höll mej vaken inatt..

Arvid vaknade till någon gång runt 1 halv 2 inatt, var ledsen, och kom in till oss, och där skulle han dricka vatten, snyta näsan, böka runt ha två snuttar, ha täcke.. ha inget täcke.. o ja o sådär höll familejn på ett tag, och lagom tills att jag började höra hur han började andas sådär skönt tungt så började lilla Grodan hoppa runt i magen..
var inte nöjd hur jag än låg, liten som den är, ändå var de tillräckligt för att jag bara inte kunde somna om.=P
Ja de är väl bara att vänja sej vid de nu.
 
Tuff dag på jobbet, haft massor att fixa och trixa med, 1000 saker i huvudet, ringt folk och svarat på 100 frågor..
Var så himla skönt att få stoppa lurarna i öronen på lunchen och knata runt Balsta.
Hämtade hem en liten snorunge från Föris oxå.. ja vafan ska man säga, tre dagar hann vi gå innan de skulle börja rinna i den där lilla näsan.
Blir en sån lättnad med detta när jag får vara hemma med bebis.
När man slipper ha de där dåliga samvetet för jobbet när jag är hemma, och för Arvid när jag är på jobbet och jag vet att han kanske skulle behöva vara hemma. Även om ja är gryyymt noga med att vara hemma, och även vara hemma en dag extra.
Men så finns de såklart dagar som även vi kanske tänjer på gränserna lite.
 
Mamma kom en liten sväng och käkade med oss, som hon ofta brukar göra på Tisdagarna när Elin är i stallet.
Arvid blev överlycklig över de lilla besöket, och tror även mamma tyckte att de var länge sen dr träffades.. Hon erbjöd sej tillomed att vabba med honom i veckan om de behövdes..=P
 
Nähä, precis kollar klart på Ullared, fan va sugen ja blir att gå loss..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0