Ledig Måndag

Tobbes klocka ringde tidigt.. så tidigt att varken jag eller Arvid hörde den..=P
Vi klev upp vid halv åtta, och tog en luuuugn morgon/fm..
Jag plockade undan julen, och Arvid sprang i morgonrocken enda tills lunch.
Efter lunchen så packade vi ihop oss och tog en vända på Tuna park, jag handlade lite underkläedr till mej, nya strumpor till Arvid och så hittade jag troligtvis jordens bästa påhitt..=P
Skulle ha en ny ögonbrynspenna.. och hittade en som är som en tuschpenna..
Så himla smidigt, kanske lite svårt första gångerna.. men man får jobba lite så kommer de bli hur bra sm helst, jag äskar den redan, och jag jobbar med Make Up Stores brynskugga ihop med den.. och de kan fan inte bli bättre.. <3
Ska jobba på lite nytt smink denna våren.. har vart lite snål mog mej själv på de planet, lagt mer pengar på håret än sminket, men efter att vi var på Make Up Store så kände jag att man behöver inte kladda på sig två ton HM puder för att se smiknad ut.. Jag vill ju ha en naturlig hud, ÄLSKAR mina prickar på näsan, och kan inte tänka mej alls att dölja dom, men jag vill absolut se fräschare ut runt ögonen, snyggt sminkad, men endå lätt.
Fick lite extra pengar i Julklapp av Tobbe, och så ett presentkort på make Up Store, så jag tänkte unna mej en privat kurs snart, för att yttligare fylla på lite kunskap, och yttligar en i slutet på sommaren.=)
Kommer bli toppen!
 
Nähä, slänga mej i soffan med Arvid som kolla på Frost..=D
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0