Halva tiden redan..=)

Idag var jag och Tobbe och fick en liten glimt av vår lilla groda i magen. <3
Tänk att vi ska få en lillasyster eller lillebror.
Jag har haft massa dumma hjärnspöken ett tag, så de var en sån sjuk lättnad att få se de lilla hjärtat slå, att bebisen låg där i och hade de hur bra som helst, snuttade på sina fingrar och gäspade. Lilla vän då.
Denna gång kollade vi inte vad de var för kön.
Så himla spännande att få uppleva de oxå, med Arvid var jag så himla säker jättetidigt att de var en pojke.
Och de kollade vi upp och ut kom de en liten snopp.=)
Denna gång har jag inga feelings alls av vad de kan vara, så de kändes så himla bra att inte kolla.
Även om jag var sjuuukt sugen på att fråga bm när jag väl låg där, och Tobbe sa efteråt att han hade försökt så mycket de bara gick att se efter..=P haha..
När vi kom hem så visade vi bilderna för Arvid..=P haha.. ahaa tyckte han..=P
 
För tillfället steks de fisk för fullt här hemma, är toksugen på allt annat än just stekt fisk..=/
Men bättre att äta skiten i början på veckan så är man av med de lixom.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0