Gokväller Söndag

Efter lunchen så klädde vi på oss och knatade ut i de soliga vintervädret.
Skönt att få lufta oss lite, och Arvid gick loss i pulkabacken tills han själv sa att han ville gå in..=P
Då tog han igen sig lite med Toy Story, och jag och Tobbe höll på för fult i vårt andra sovrum som vi håller på att renoverar till lillknytet som kommer.
Herre jösses vilka klåpare som har vart där o "renoverat" innan.. 8I  jaja.. men de blir väl förhoppningsvis bra när de är klart, och vi har ju endå lite tid kvar.
 
På eftermiddagen så packade vi in oss i bilen och först blev de en vända ner till stan och sen en repa till Tuna Park, jag fick något akutinfall, och fick för mej att Arvids vinterskor var för små..
Så jag vara bara TVUNGEN att köpa ett par nya åt honom... idag.
Så vi hittade ett par McKinley, som kändes bra.
Nu kan mamman slappna av när jag lämnar honom på föris imorgon..=P
Faan vad jag hatar barnkläder.. och främst vinterkläder.
Jag har såå höga krav på att han INTE ska frysa, och betalar hellre än chansar.
och rätt var de är så kan jag få för mej att någon av hans kläder inte är tillräckligt bra, och då måste de bytas ut.
fan.. man kanske skulle börja utveckla barnkläder.
Har helt ärligt funderat på de, varje fall när de kommer till barnvatar, som är ett återkommande problem i varje barnfamilj.
Barnen ska inte behöva gå och frysa om sina små händer.
Arvid har ett par från Didriksons, (som jag tror att jag är nöjd med varje fall) men alla kanske inte har råd eller tycker att de är värt att köpa vantar för 200 kr.
Eller inner, mellan och yttervantar för nästan 500 på Polarn o. Pyret..
Nä.. de där tåls att tänka på..=)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0