En liten vända på lunchen...

Även om de blir jävligt stressigt att fara ner på stan på min 30 minuters lunch.. så är de fan värt att få stressa, än att slippa åka och hämta Arvid från föris, sen åka ner med en trött och grinig unge, bland massa stressade människor.
Var tvungen att handla lite till Tobbe som ska fira sin systers examen imorgon.. (Ja.. de blir bättre när jag gör de..=P)
Och så hann jag in på Gina Tricots tokrea.. jag lixom växer åt alla håll.
Rumpan växer, magen växer, Tuttarna är enorma.. Även om jag inte har någonting emot de, gillar mina gravidtuttar, och skulle utan problem kunna snygga till dom om ett tag.. Har höööööga planer och krav på min kropp till nästa år..
Ingenting som jag kan förändra på en kväll.. men jag har satt höga krav på den förr, och klarat de.. och denna gång är jag såååå taggad, peppar mej redan, även om jag inte satt min fot på gymmet på snart 3 månader, men de är mina hjärnspöken som sätter stopp för de.
Jag ska vara disciplinerad till 110%  
 
Skönt med Fredag..
Och jobbar inte tok sent. Lovely!!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0