20 Januari

Ja men asså... Kan man vara tröttare..=P
Vaknade 20 över 3 i natt, kröp in under Tobbes täcke och bara njöt av att vi inte hade ett barn mellan oss.
Där låg vi och gosade länge.. innan de där barnet faktiskt kom in knatandes.. och där någonstans var ja klarvaken.
Jag öppnar på Onsdagar, så klockan skulle ju ringa strax efter 5, och när klockan började närma sig 20 över 4 kände jag att om jag somnar nu, kommer de bara vara döden när klockan väl väcker mej..
Så låg och snozzade i Arvids nacke ett tag, innan jag knatade upp och började göra mej i ordning, och gick ner och kollade på någe värdelöst på tv.n tillsammans med katten och en skål med vaniljyoghurt och granatäppelkärnor i..
Men hur gott..=P
När resten av familjen satt och gosade i soffan framför Barnkanalen, så fick jag ta mej ut i kylan och skrapa bilrutan. =S
När jag klev in på jobbet strax efter 6 i morse insåg jag att de kommer bli en lång dag, när de flesta fortfarande ligger kvar i sängen och myser har ja snart vart vaken i tre timmar redan..=/
Jaja.. Man får sova när man blir gammal sägs de ju..
Tur att jag slutar tidigt, ska till Barnmorskan idag, så jag tänkte kompa ut redan kl.1 så hinner jag hämta Arvid också, så an han få följa med och lyssna på Lillebror/Lillasyster <3
Och sen tar vi nog en mellis på någe fik, om vi åker ner till Bibilioteket kanske.
Blev lite inspirerad efter att vi var där igår ed vår barngrupp.
 
Hörs! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0