Godmorgon Tisdag!!

Känns lovande att vara så trött som jag var i går.. redan på Måndagen..
Idag och i morgon blir de bara att sitt och lyssna, ska på fackutbilning.
Lika bra att passa på när de finns möjlighet.
 
Hade lite svårt att få till dagen idag, eftersom Tobbe jobbar sent på Tisdagar, och utbildningen slutar halv fem.
Eller ja.. svårt och svårt.. de är bara de att jag har lovat mej själv att Arvid inte ska behöva sluta senare än halv fem på dagarna. Om de inte är absolut omöjligt att lösa.
Men än så länge så har vi klarat de.
Och de är ju tack vara mina föräldrar.
Så idag är de pappas tur att rycka ut, så han skulle hämta hem Arvid redan efter kl. 2..
Skönt för de båda.=)
 
Fick föresten tag på en bärsjal, oxå.. En gamal klaggkompis såg ett av mina inlägg, och var snabb att sälja..=)
Toppen ju!
Så ska försöka se om jag kan hitta ett spädbarnsinlägg till ERGObabyn oxå, så har vi att välja på..=)
Nähä..
Fixa de sista här hemma, innan vi ska ut och börja dagen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0