Fika och bokrea

 
Efter jobbet åkte jag till Solstrålen för ett utvecklingssamtal för Arvid.
Gick ungefär som förväntat.
Sen skyndade vi oss vidare ut till Tuna Park, och träffade upp mamma och Elin för en liten fika, och jag ville kolla in bokrean..
Som förövrigt bara var skit.. där ute varje fall..
Men Arvid hittade en faktabok om Dinosar.=)
 
Arvid har ju vart intresserad av bokstäver ett tag, vi har bokstavsmagneter på kylen, och han kan sin, min och Tobbes första bokstav.
Och jag kan man inte bli annat än sjukt stolt över honom här om dagen när han glatt visade upp att han minsan nu kan skriva dom..=)
 
S är fortfarande väldigt svårt, men A och T går galant..=)
 
De har vart en så himla skön vecka.. Ingenting inplanerat på kvällarna denna vecka.
Inga möten på mitt jobb, inga möten på Solstrålen, inga måsten..
Vilket är hysteriskt passade då mina gravid-sov-hormoner bara sprutar i kroppen..
Orkar inte ens vara social.. Så sjukt jobbigt.. De går i såna perioder..
Hoppas jag kan hitta lite energi till helgen, den är fullbokad..
Fredag kväll ska vi ut och bowla, Lördag kväll kommer Märta, Micke o Tilla, och på Söndag så ska vi iväg med fam. Malmköping och äta.
Så de är ju bara trevliga saker, men de kan ju vara lite trevligare om man är pigg..
 
Nähä.. klämma i mej lite lax och pasta.. Hej!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0