En helg i Februari

Ja lite som vilken som helst.
Men ändå vart en helmysig helg.
Mamma kom förbi innan lunch igår på lite kaffe, och Arvid åt lite lunch innan vi vinkade av dom och dom åkte på lite äventyr.
Och jag och Tobbe fick ta hand om varandra lite.=)
Eller ja.. planen var ju att vi skulle ha barnvakt för att vi skulle kunna ta tag och komma någonvart i bebis rum.
Fick i oss lite skräpmat, innan vi intog soffan..=)
Idag så gjorde vi i stort sätt dessamma, jobbade så långt vi kunde i rummet innan Tobbe packade ihop sig och for till gymmet, och jag tog en rask promenad runt Slagsta.. jodå.. rask var den.. Är inte så jävla dålig på de där med konditionen trotts en hel del extrakilon, meeeen.. såklart får jag lida för de nu på kvällen.. när lite foglossning smyger sig på.. men vafan.. de kan de vara värt..
Tror allafall att motionen gör med gott för kroppen, än den lilla smärta jag har gör skada..
Kom hem, och konstaterade att de är några timmar kvar tills Arvid kommer hem, och Tobbe var fortfarande inte hemma..
Busigt att krypa ner under filten och kolla film..
 
Mamma kom med Elin och en övertrött Arvid som efter lite mat i magen somnade på soffan strax efter kl. sex.. De är tufft hos mormor..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0