Tredje Advent!

Mysfrukost imorse, och sen stökade ja runt hemma fram till lunch. Ner en snabbis på stan, och sen blev de ett pass. Helkropp fick de bli, eftersom jag kommer få hoppa två pass.
Fick en tröja av Jonas igår.. 😍 Lovely!! Älskar den! Tillbaka ner på stan o slutföra mina ärenden. Hem o stressa sönder mej.. Känns som att de har blivit många såna dagar nu ett tag. Försöker att fokusera, men de är mycket som ska fixas, och jag är ju sån... Jag vill att allt ska vara tipptopp.. O då får ja må som ja gör ett tag.. De är ju roliga saker, och man gr mycket för barnen, men hur de än är då ska de bli skönt i mellandagarna.. 😛 Efter lite stress och räkna till 10 några gånger för att inte få mindre utbrott på Arvid som tjatar om allt, så packade vi in oss i bilen.. Såklart försenade.. Och åkte till Vilsta för årets julbord med morfar o gänget. Och så passade vi på att fira hans 70 års dag.
Nu sitter ja o kollar film. Tobbe åker till Malmö halv 5 imorgon bitti, så han o barnen sover.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0