Oj!!

Idag så har jag haft en riktig fixardag..
Började med att städa av lite hemma,  och sen så knatade ja upp på vinden och plockade ner alla Arvids gamla kläder.
Sorterade i stl.ordning, och har sålt av massor. 
Har även sålt lite av Elsas kläde. 
Ja hon växer så de knakar.. och hade inte storlek 50 speciellt länge.. 😏 En del saker hann vi inte ens använda.
Men de är ju bra att de kommer till användning.
Efter lunchen kom Cornelia och Arvid över och lekte.
Men som vanligt så dröjer de inte länge innan dom drar över gatan o in till dom. . 😛 
Arvid kom senare hem trött och sliten och med mat i magen..
Haha.. Han hade så glatt satt sig till bords när de skulle serveras middag hemma hos dom.
Tur dom är så gulliga och inte tycker de är någe knas alls.
 
Sen blev de ett pass på gymmet för min del..
MÅSTE jobba med den mentala delen.. Ja vet.. de sitter bara i huvudet..
Jag är snyggare än ja tror!!!!
 Just nu sitter jag med en sovande bebis på bröstet.. och egentligen ska ja väl oxå sova. 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0