Vardagslyx

Lämnade Arvid på föris, dom skulle precis gå iväg när vi kom, Tis-Tors så har dom skogsgrupp.
Och i Arvids grupp är dom bara 5 st.
Dom var så himla söta när dom travade iväg i sina lite för stora regnkläder.=)
Sen åkte jag hem och fixade håret, och styrde ner mot stan.
Hade en inbokad sminktid på Make Up Store.
Sån himla vardagslyx att bara få sitta där och bli ompysslad av världens bästa Merit.
Skulle lätt ha kunnat seta kvar två timmar till och bara prata..=P
Blev så sjukt nöjd med mina ögonbryn.
Finns de någe jag lägger märke till så är de om folk har.. (mina ögon) fula ögonbryn.
De behöver inte vara att dom ska vara toktrimmade..
Anledningen till att mina är så smala är för att mina stån växer så hysteriskt glest, så de är typ de enda jag kan ha för att de ska funka.
kan tycka att de är snyggt med fylliga oxå.. men jag är så himla allergisk mog ögonbryn som är mörkare än håret.
De bara är så att de går inte, speciellt inte om man har tjocka bryn.
Så jag nästan hoppade av lycka när Merit kom fram med den pyttelilla burken, som var edentisk med min hårfärg.
plus att de var ett färgvax som ska sitta på plats.
Och de verkar de ju göra oxå. =P
Så den fick följa med hem.
Även en läppenna, har alltid tyckt att läppenna är lite väl mycket nittiotal.. med en hysteriskt mörk kant..=P
Aa, ni fattar, men hon trollade till de så de blev så sjukt snyggt.
Någonting som jag redan innan hade bestämt mej för var Face mist.. har haft den förr och den är helt underbar.
Man blir så sjukt lixom sval i ansiktet.. och den funkar som en lotion.
Jag har vart blivit så sjukt torr under gravidieten.
Och sist så fick ja med mej en renjöring, hon tittade på mej strängt när jag sa att ja tvättar av mej sminket med vatten och tvål.. De var tydligen inte så konstigt att ja va torr i ansiktet tyckte hon..=P
Toklyx!! =)
Hann även med att hoppa in och köpa en liten mini pyjamas till vår lilla skrutt.
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0