Toppen helg

Tobbe tog semester i Fredags för att kunna lägga golv.
Blev så sjukt fint.
 Jag o Arvid tog en sväng till stan och handlade handtag till garderoberna och två minipyjamaser.
Älskar Åhléns bebiskläder, men de jag inte tycker om är att de är dubbelstorekar, 50-56 kommer bebisen drunkna i, men dom var så fina så kunde inte hålla mej. Arvid hade oxå en pyjamas från Åhléns på sig på BB, och vi vek o vek.. haha.. men den var som ett tält endå. Liten bebis!
I går så körde vi ut Arvid till mamma efter frukost, pussa Hejdå,  och ja o Tobbe åkte vidare till Skiftinge och plockade upp vår andra sida av familj för en dag på Mall of Scandinavia.. IMAX bio var bokad, vi såg Djungelboken. Och sen käkade vi buffé.
Gick och kikade i butiker tills allas kroppar var precis möra.
Så himla mysigt att vi faktiskt kunde hitta någonting där alla var nöjda. ☺
Vart Micke tog vägen där i baksätet är de ingen som vet, och Tobbe fick inte heller plats i bild.. Han körde. 
De var ganska skönt att vi hade barnvakt hela natten, vi var rätt slitna när vi kom hem vid sju.
Vi slängde oss i badet, och de var så vidrigt skönt att bara ligga där med mina toksvullna fötter i högläge.
 
Tobbe är på gymmet,  och jag sitter och tycker synd om mej att ja inte kunde följa med.
Vi tränade ju mycket tillsammans om vi hade barnvakt.
Men, men.. min tid kommer.. Då är ja grymt taggad, har ett presentkort på 500 som bara ligger o väntar i plånboken, som skall bytas ut mot snygga Träningskläder. . *Motivation!!*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0