Strax dags att sussa

Jag och Bebbeliten gick igenom dagens besiktning galant.
Jag passade på att gnälla lite över hur svullen ja är överallt, värmesvallningar, och tjock på ställen ja inte har bebis.
Hon konstaterade att de är så när man är höggravid.. 😛 
Och tyckte att jag såg toppenfräsch ut för att på in i v. 34.. Haha.. aa så säger hon säkert till alla.. 😛 
 
Hämtade hem Arvid, och vi åkte till Ica Maxi för att handla lite nya gummistövlar och regnkläder.
Arvid älskade sina nya pippi gula regnkappa. 
Han hade den på sig på en gång.
Rätt va de var i fotbollsspelandet så kom pappa förbi, Arvid blev överlycklig att morfar kom, och sprang upp med honom i skogen.
 
Jag sitter o tittar på Maria Wern, och hoppas på en lugn natt, Arvid har haft sån sjuk växtvärk i benen två nätter nu, och bara legat o gallskrikit.
Alvedon och lite benmassage..
 
Nähä.. Tacka för denna dag då!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0