Hej Onsdag

Efter en liten incident vid lämningen av Arvid imorse så har ja gått och vart småirriterad hela dagen.. =/
men, men.. ska hämta hem honom strax och ska ta o prata med personalen lite...
När jag hade lämnat honom så var jag otroligt pigg efter en natts bra sömn, och kroppen var med mej idag, så (läs från en gravid kvinnas sida) jag tog en power walk runt slagsta.
Hade bra tempo och musik i öronen. Så himla skönt.
Och när jag kom hem så var Arvid med sina kompisar på vår baksida.
Dom går ju tre dagar i veckan till skogen på baksidan..
Tummen upp att ha koll  på honom fast han är på fsk.
 
 
Åkte på ett litet shoppingäventyr på fm, behövde en kudde till vagnen, och hittade en för ett rimligt pris på Babyproffsen.
Är så tråkigt att Barnens hus la ner..
är inget jätte fan av Babyproffsen, men vad ska man göra när de är de enda som finns.
Orkar inte sitta och beställa allt hela tiden.
och sen åkte jag förbi Nära & Kära..
men.. nja.. är inte helt nöjd med nya ägarens sortiment, klart de finns mycket fint.
Men de är ju hutlösa priser.
Hon säljer och Pumpkin som jag samlade på till Arvid. (Kommer inte vara lika manisk nu)
Och när i var i Ullared i höstat så ahde dom ett part med sängkläder till spjälsäng från Pumpkin, som jag bara inte kunde låta bli.. (fast ja inte ens var gravid)
och jag gav inte ner än 140 kr för detta där nere, och hon säljer de för 399:- Sinnessjukt..
Nähä, hämta hem lilla hulliganen och se var eftermiddagen har att erbjuda.
han cyklade imorse så vi blir väl kvar ute och cyklar..=)
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0