En hysteriskt konstig känsla...

...Att vinka hejdå till Arvid och sen åka hem och sätta sig..
Känns bara så fel, jag är såååå himla inkörd på att man har sina barn på fsk. BARA för att jobba.
Vet inte om jag någonsin kommer vänja mej vid denna känlsa.
Men, men..
Plockat lite hemma, nu sitter ja o chillar lite i soffan, och om ett tag är planen att åka ner till stan och träffa Elin för lite lunchmys.
 
För tillfället på Nyhetsmorgon så har dom en BH-skola..
Fy bubblan, har nog alla fel man kan ha när de gäller mina bh-ar..=P
Ska nog unna mej de till nästa vår.. (När i mina planer min kropp ska se lite annorlunda ut) att gå till ett BH-proff.. typ Guldklimpen, Triumph eller liknande som kan hjäplpa till med den saken..=P
Tror de kan behövas..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0