Urrrg!

Vår dator har pajat förra veckan.
Så därför kommer de blir som de blir med bloggandet.
Ska köpa en ny så fort vi hinner.
Och undertiden får jag slänga ut ett då och då på jobbdatorn när tid finns för de med.
Blogga från mobilen är ju under all kritik..
 
Ja.. Helgen blev en riktigt mysig hänghelg.
Vi har umgåtts med folk och bara haft de mysigt.
 
Är fortfarande kung rent motivationsmesigt grymt låg kaloriintag och hög intensiv träning.
Jag tillomed ser på min kropp att de händer saker.
Aldrig i mitt liv har jag sätt någonting annat än fluff på min magen..
Men herre jösses.. =)=)=) Ny skymtar de muskler både här och där..=) Lycka!!
I Måndags och några Måndagar fram över så ska jag köra BootCamp i Vilsta tillsammans med Erika.
Så grymt taggad, ska bli så kul.
 
Vaknade i natt och hade grymt ont i halsen, och tung i huvudet.
Så när jag slutar idag ska jag hämta hem lilla prinsen och ha en mysig eftermiddag tillsammans.
Onsdagar är ju toppen på de viset att jag slutar tidigt.
Mycket mystid.
Plus att de blir en vilodag från träningen idag.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0