Ullareds weekend får en tumme upp!

Så himla lyckad tripp till Ullared vi lyckades få till.=)
I Torsdags morgon åkte jag och plockade upp först Märta, och sen mamma o Elin, sen bar de av ner till de Småländska gigantiska varuhuset.
<3
De var så himla skönt att ha bokat stuga där nere, vi började med att shoppa järnet.. innan vi åkte ner, checkade in, tog de lugnt, kollade in allt kul vi köpt, åkte o käkade, och sen somnade vi som klubbade sälar.=P
Jag är i stort sätt klar med alla julklappar till alla ungar, och Arvids julkalender är också nästan klar med.
Man kan ju hitta så sjukt mycket bra till en paketkalender där nere... för inga pengar allt..
Typ ett memo spel med figurer från filmen Flygplan för 19 kr..
Små legosatser för 20 kr, de enda som blev lite dyrare men som ändå blev så mycket billigare var de lite större figurerna från Flygplansfilmen som Arvid brukar få köpa, de blev 100 kr billigare per styck där nere, men ändå inte optimalt billigt för en paketkalender.=P
Tobbe fick lite nytt i sin garderob, och jag med..=P
 
Idag då?
Min plan är att ta mig ner till gymmet, annars så har vi inga större planer.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0