*

                                                                            Stark!
Känner mej grymt stark, både fysiskt och psykiskt när de kommer till träning och kost.
Kan pusha och utmana mej själv på gymmet så jag knappt känner igen mej själv.=)
Trotts att jag ligger på ett underskott kalorimässigt så har jag grym energi, både i uthålligheten och styrkan.
 
Världens längsta dag igår, så de enda jag träffade Arvid igår var nä jag lämnade honom på föris..=(
Inge kul.. var in och pussade på honom när jag kom hem.
Så idag blir de en hemmadag när jag har hämtat hem honom.
Bara mysa och göra sånt som han tycker..=D Älskar dom dagarna.. Inga måsten idag!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0