Dags för paketkalender

När jag var liten fick alltid jag och mina kusiner varsin paket kalender av vår farmor.
En stor broderad tavla som de hängde massor med paket på.=)
Som hon hade sytt till sina barn.
Och nu kände jag och Tobbe att de var Arvids tur att få den.
Hur kul som helst att ha en som gått i arv.=)
Men jag kan känna nu vilket jobb farmor måste ha lagt ner först en var till sina barn i alla år..
Och sen fem barnbarn att fixa paket till.
Jag har världens jobb bara till Arvid, man vill ju kanske inte att de ska bli hur dyrt som hels, men de måste ju samtidigt vara någonting som ger lite värde i att få.
Så har börjat skriva ner lite idéer på vad de kan innehålla, och sen tar vi med listan till Gekå´s på Torsdag och ska förhoppningsvis kolla en liten bit på vägen.
De är ju alltid skönt att vara tidigt förberedd.
Tänk att få ge sitt barn denna..=)=)
Men har varje fall bestämt hur paketen ska se ut.=)
Någonting i den stilen, enkla, men söta med en liten gullig detalj på.
Åhåå vad ja längtar tills vi får ge honom den.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0