Nähä.. om man skulle boka en liten resa...

 
men gämna mellanrum så hamnar jag på något resebolags hemsida.. och bara sitter och drömmer mej bort lite..
Och jag kan inte slita mej från Thailand..
Folk säger att de finns annat.. ja.. självklart..
Men Har man en gång var där.. ja.. då blir man såld.. Jag har vart i Egypten.. nä.. de skulle jag inte rekomendera.. Känns inte speciellt gästvänligt i de där arabländerna..
och så har ja vart på Lanzarote.. o ja.. de är ju klart.. de är ju all inclusive.. o 17 poolen o allt de där.. men vafan.. som min jobbarkompis brukar säga om de där ställena.. man slutar tänka på Alanda.. och sen blir man runt körd på alla resturanger och barer på hotellet.. man sitter på kvällarna och kollar på någon rätt trågt kvälls show.. osv..
ja.. ni fattar.. jag kommer med största sanolikhet bo så jag med igen.. men asså Thai..=)=) De finns i hjärtat.. och kommer nog aldrig försvinna..
Man vill ju bara vara där.. mitt i den där underbara drömmen!!
De två sista bilderna är på hotellena vi bodde på första gången vi var där..=D
 
 
Tillbaka till någon typ att grå höst dag..
Arvid har precis somnat i soffan en stund, kanske i senaste lagen.. men de går nog inte att hålla honom vaken efter dagens äventyr..
Vi har vart på ett besök hos vårdcentralen efter lunch för att ta reda på vad de är för skit vi går och bär på.
Men tyvärr så var de ju lite som jag trodde.. allt såg så bra ut så..=/=/=/
han var så himla duktig.. halsprov, stick i fingret, och så ett rör i näsan..
Näsprovet tyckte han nog att han kunde ha klarat sig utan.. han blev jätteledsen.. Men sköterskan var snabb att plocka fram presentlådan med massor av roliga saker i.. och då blev livet lite ljusare..=P
Gulliga unge!
Sen gick han hela rundan inne på affären och tittade på den lilla blodpricken som trängde fram på plåstret, och var riktigt upprörd över besöket..=P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0